Thaïs en Bolivia

donderdag, december 28, 2006

Een kerstdipje.

Mja, dat was waarschijnlijk wel te verwachten niet? Een kerstdipje.. Ik had wel niet verwacht dat alles nu ging samenkomen. Maar ja! Wat doe je eraan? Alles met ups en downs zeker. Hopelijk gaat het dan met de reis wat beter gaan.. Gedachten een beetje ergens anders en dan moet dat wel lukken.. Maar bon, het is niet de bedoeling dat dit een deprimerend berichtje wordt dus.. Maar schrijven helpt meestal wel dus.. Ah ja, voor de foto’s. Diegenen die niet goed weten welke albums er het laatste zijn bijgekomen moeten gewoon hier is op de blog zien. Ik behoud meestal wel dezelfde volgorde, chronologisch dus. Ofwel op eender welk album klikken en dan (voordat je naar de details voor de commentaar klikt) in dat kadertje boven de foto’s op het pijltje klikken en dan zie je de volgorde waarin in ze op het internet heb gezet! Bon ik ga jullie nu eens laten voor jullie allemaal depressief worden ;) Nog wat strijken, valies maken, naar de post gaan, naar het hotel bellen in de hoop dat alles in orde komt.. en dan hopelijk nog wat met het thuisfront bellen =) (als er nog tijd overblijft natuurlijk) Bon ik ga jullie laten!
Miss you all..

1 Comments:

  • At 30/1/07 5:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Veel te laat ik weet het maar toch: gelukkig nieuwjaar, prettig kerstfeest, warme zomer, fijne januari (bijna gedaan) en zalige februari (bijna begonnen)!
    daarbij nog veel plezier, mogen vele plezante en toffe ervaringen je leven kruisen. Dat de tweede helft van je jaar in bolivia supertof moge wezen
    gros bisous
    Thomas Deckers

     

Een reactie posten

<< Home