Thaïs en Bolivia

dinsdag, december 12, 2006

Talentshow AFS 20 november

De Talentshow. Wel heel die dag hebben we eigenlijk gedanst! ’s Ochtends moesten we nog eens gaan herhalen, en hebben we ook geoefend met kleren enzo. Ik heb maar één dans gedansd dus was het redelijk saai. Ben dan maar door gegaan voor het middageten! ’s Namiddags heb ik dan nog wat in ’t stad rondgewandeld met mijn vriendje en ben dan maar naar dat restaurant gegaan waar we de show ging plaatsvinden. En na 1h30 daar te hebben gewacht met Chacha zeggen ze dat we naar Omar zijn huis moesten om ons daar om te kleden! Iedereen was daar dus al, ze hadden ons gewoon niet verwittigd! Fijn toch. Typisch AFS natuurlijk. Dan moesten wij daar naartoe stappen, maar ze hadden ons niet goed uitgelegd waar dat juist was dus zijn we het nog eens terug moeten gaan vragen! Daar uiteindelijk aangekomen zijn ze een vlecht beginnen maken in mijn haar, maar zo een dat al helemaal vanboven begint en daar staken ze dan nog eens een lintje tussen ook =) wel een grappig zicht! Dus iedereen dan in van die grappige kleren over de straat zitten lopen! En jaja, ook nog eens over de hoofdstraat hier, midden in het centrum over El Prado! Maar ja, het dansen zelf leek mij eerder een ramp maar rosa zei dat het echt goed was.. Maar ja, Caporales en Tinku waren echt zalig! Ik heb dus Chakarera gedansd =) En het eten dat ik had besteld hadden ze niet meer dus ik heb iets gekregen dat ik niet echt lust maar ja, eten is eten. Daarna zijn we ons maar terug gaan omkleden en ben ik nog wat gebleven. Marcelo: de vriend van Chacha wou nog eens met ons gaan drinken zoals we hadden gedaan voor dat we naar mijn fiesta de la promoción waren gegaan. Dus zijn we nog iets gaan drinken, maar Iris en Charlotte zijn al vroeger naar huis gegaan dus ben ik gebleven met Marcelo en Chacha. Toen is Marcelo heel zijn levensverhaal beginnen vertellen seg! Heeft me toch wel eventjes gepakt! Ondanks alles wat hem is overkomen blijft hij echt optimistisch, een supergast. Een echte vriend! Ah ja, we waren wat op straat aan het drinken en plots komt de politie er aan, de fles dus weg! Maar bon, dan zijn we maar naar huis gegaan want het was al bijna 2uur en ik moest dringend naar huis =) Was ondanks alles nog wel een leuke dag dus!