Thaïs en Bolivia

zaterdag, september 23, 2006

Het einde van mijn achterstand komt in zicht!

Gisteren, vrijdag 22 september, in de voormiddag heb ik eens eindelijk gedaan wat ik al lang had moeten doen! Een voormiddagje zonder internet! Ik heb al mijn kleren gewassen en mijn kamer gestofzuigd! Daar kan je zo’n voldoening uit halen seg! Fantastisch! Maar dan op school de twee eerste lesuren was ik een en al stress.. Ik was ervan overtuigd dat Nucko kwaad was, en ik haat het als mensen die ik graag heb kwaad zijn op mij! Maar gelukkig was dat tijdens de speeltijd allemaal opgelost! Hij is dan naar mij gekomen en blijkbaar was het gewoon een misverstand! Alle geluk! Heb dan ook nog een babbeltje gehad met de Palito van Statistiek en ja hij vroeg natuurlijk naar het verschil met de statistiek in België. Ik kon hem moeilijk zeggen dat wat hij hier kwam uitleggen nogal simpel was dus ja.. Na school zijn we wat gaan dansen met diegenen die morgen op school dansen! Grappig, dat liedje van ‘Men, I feel like a woman’ zat in hun ‘mix’! Dan zijn we gaan zien naar de voorstelling van een groepje waar Alvaro (vriendje van Gaby) in speelt! Rond kwart voor 8 ben ik dan toch maar doorgegaan met Nucko en was pas om 9h thuis.. Nog nooit zo laat thuisgekomen! En hierbij is mijn achterstand ingehaald!!! Jejeje! Ik denk wel dat ik vanaf nu wat minder ga schrijven aangezien er al een routine in zit en het dus allemaal wat hetzelfde beginte te worden elke dag! En details vertellen is een beetje oninteressant denk ik.. Dus ja.. Tot de volgende! Groetjes daar! Foto's volgen nog denk ik.. Als ik tijd heb want de examens komer er aan..

2 Comments:

  • At 24/9/06 1:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    merci pour tes messages, ça fait toujours plaisir......

     
  • At 27/9/06 5:36 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Contente d'avoir eu qq nouvelles...
    Bon courage, on pense à toi!
    Gros câlin,

     

Een reactie posten

<< Home