Thaïs en Bolivia

vrijdag, september 08, 2006

School begint echt leuk te worden.

7 september. Normaal gezien waren de lessen Spaans gedaan maar niet dus. Het schriftelijk examen moesten we nog maken. Dat was dus onze laatste les! Alexander had dan ook maar twee taarten gekocht en dan zijn we voor mijn verjaardag naar een museum gegaan. Museum van COCA! Daarna zijn we dan toch naar Chacha gegaan! Ze ging al beter en mocht het ziekenhuis verlaten! Opluchting dus! Thuis weeral snel gegeten en naar school vertrokken! Was wel leuk! Nog altijd die papieren niet terug van AFS maar kom! Daar moet ik vandaag tussen de lessen in achter gaan vragen! Gisteren ben ik dan teruggekomen met een heleboel mensen! Precies een stoet. En blijkbaar ga ik vrijdag met hen naar een 15-jarig feestje! 15 jaar wordt hier super hard gevierd! Die geven er ech veel geld aan uit! En het is niet ver van bij mij dus.. Vanavond ga ik waarschijnlijk naar het optreden van Atajo. Ken ik dankzij Miet! Gisteren avond (zoals eergisteren eigenlijk) ben ik weeral in slaap gevallen met mijn laptop aan.. Muziek heeft heel de nacht door gespeeld! Maar ja, het was weeral voorbij middernacht. Eigenlijk ben ik dus wat moe. Vandaag 8 september ben ik dan toch vroeg opgestaan omdat Nucko met mij ging zien voor die gitaarlessen 0p school. Maar blijkbaar beginnen die pas in oktober, dus heb ik nog wat tijd om een gitaar te kopen! Dus ja dan ben ik maar naar huis gegaan en onderweg nog een boek gekocht dat we voor school moesten kopen! Het is natuurlijk een valse versie, maar ja dat koste Bs12 in plaats van Bs96 of zoiets dus.. Dan weet ik wel wat kiezen. Nu terug thuis op het middageten aan het wachten! Ik moet sebiet nog eens proberen die taak van sociología te lezen (ben gisteren in slaap gevallen tijdens mijn lectuur..), maar Mariela gaat mij een simpele samenvatting maken dus das wel mooi meegenomen. Bon ik heb momenteel niets meer te vertellen denk ik. Doei!

1 Comments:

  • At 18/9/06 5:04 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Can't wait to read the next episode ;)...
    Take care, have fun,
    en we vergeten je zeker niet ze!

    Greetz van iedereen, (Yuno..)

    Blijf ervan geniete daar,
    en blijf vooral gaan met die blogitems :D das men avondlectuur!

    Kuz!
    Steph

     

Een reactie posten

<< Home