Thaïs en Bolivia

donderdag, september 07, 2006

En soms hebben we wat mindere momenten..

Het leven is niet altijd rosegeur en maneschijn.. Vandaag 5 september ’s ochtends nog wat gewerkt aan dat examen en wat gechat. Wat mij eigenlijk wat down heeft gemaakt.. L Ik denk niet dat ik al zo’n slecht moment heb gehad. Alles komt ineens samen. Ik was er dus echt niet goed van, soms weet ik gewoon niet wat denken. Maar alle geluk was het op school wel ok. De twee laatste uren hebben we voor literatuur filmpjes gezien (wat wij ook gaan moeten doen, alleen weet ik niet met wie ik dat moet doen!). Die papieren van AFS hebben ze dus nog altijd niet teruggevonden op het secretariaat! Super toch die Boliviaanse organisatie.. J Dan ben ik langs de post gegaan om mijn postpakket (waarvan ik hoopte dat het er zou zijn) te gaan halen maar rosa had mij niet gezegd dat er twee sleutels waren voor die ‘casilla’ en ik was alleen op de hoogte van de slechte sleutel dus ja.. Daar was ik niets mee! Morgen teruggaan. In de hoop dat ik dat dan open krijg natuurlijk! En dan ook nog hopen dat het al is aangekomen.. Maar dus om mezelf te troosten heb ik maar twee donuts gekocht! Hihi ik had er gewoon zin in, die zijn superlekker J Normaalgezien ging Claudia mij bellen maar dat heeft die niet gedaan dus ik kan hier nog wat verderwerken en wat oefenen voor dat examen van morgen! En nu ga ik die tweede donut op eten! Met van die lekkere chocoladeglazuur! Mmmmmmm… Mijn avondeten J Gezond gezond al die suikers, maar wel het beste om u weer happy te voelen J Heb nu wel buikpijn maar dat moet ik er maar bij nemen zeker..