Thaïs en Bolivia

zaterdag, september 23, 2006

Deze week is er dan ook weer vanalles grappigs gebeurd!

Dan maandag 18 september moest ik achter die foto’s voor mijn anuario gaan. 8h hadden ze gezegd dus ik dacht jaja boliviaans uur dus ik was er om 9h15 (ook wel omdat ik niet zo vroeg wilde opstaan) toen zeiden ze ja nog een half uurtje! Ik dus wat rond gelopen en stond er 45min later terug! En toen mocht ik nog eens 15 minuten wachten en waarvoor??? Voor een megaslechte kwaliteit en dan beweerde ze nog dat het aan de foto’s lag.. Jaja zal wel! Ma bon dat was dus om van te wenen! (heb ik dan uit woede ook maar gedaan) Ik ben dan toch maar begonnen aan die anuario en heb er toch bijna twee uur aan gewerkt! Ben dan naar school gecrost om het af te geven, terug naar huis gecrost om mijn eten binnen te schrokken, mij snel omgekleed en terug naar school gecrost! Dan op school was het test van iets dat ik niet gelezen had omdat ons kopiermanneke had gezegd dat hij niets had.. Een nul dus (maar maandag opnieuw test omdat de helft van de klas er niet was) Dan na de speeltijd waren we wat te laat omdat Gaby nog iets op een anurio moest schrijven en Omar liet ons niet meer binnen.. Ik heb dus een les wiskunde gemist en damn ik besef juist dat ik dat deel dan niet heb voor het examen van maandag.. En dan heeft Per mijn plots gebeld tijdens de les (iedereen vergeet altijd dat ik tot 18h20 les heb) ik heb dan opgepakt en gelukkig heeft Mauri niets gezien! Ah ik had ook tegen Ale gezegd dat het gedaan was met Seb en dan Nucko.. Grappig gewoon, die schrijft mij zo een briefje met ‘iemand heeft mij gezegd dat je geen vriendje meer hebt, is dat waar?’ Ik voelde het dus al aankomen.. Dinsdag moest ik om 8h op school zijn om aan een presentatie van godsdienst te werken die ze dan heeft uitgesteld tot de volgende donderdag! Voor niets zo vroeg uit mijn bed gekomen! Die dag is er voor de rest niet veel gebeurd behalve sommige grappige uitspraken van Nucko! Echt een knuffelaar seg! En blablabla.. :p Woensdag ook niets speciaals gebeurd behalve dan het vervolg van zijn uitspraken.. Hihi! Donderdag 21 september is de dag van de student, van de lente, van de liefde en nog twee dingens die ik vergeten ben denk ik! Ik ben dus met Charlotte naar el Mercado de Brujas gegaan en heb daar vanalles van cadeautjes gekocht! Ineens heel wat geld uitgegeven! Dan hadden we iets stoms met AFS voor de dag van de student maar zijn snel weggegaan! Dan ben ik met Mieke naar het ziekenhuis gegaan omdat ze al de hele week ziek was en heb ik wat met Claudia gepraat over een nieuw gezin voor Mieke want die zit daar echt niet goed! Maar AFS wil niet helpen dus gaan we zelf een nieuw gezin zoeken! Ik was rond 4h45 thuis en mijn broer zegt zo ‘ja uw middagmaal staat klaar’! Ik heb dan nog maar wat gegeten en als dessert had hij een ijsje meegenomen (dat hij eigenlijk 2 dagen geleden had moeten meenemen.. ) Dan zijn we veel te laat vertrokken naar een Comic Show (die niet grappig was) van Tra-la-la! Om de tijd te verdrijven heb ik dan met Iris een pak Pringles gekocht! The European taste! Dan was ik eens vroeg gaan slapen seg! Om 23h stond alleen nog de laptop voor de muziek op! Ik had dus juist mijn gsm afgezet! En de volgende ochtend krijg ik een berichtje om te zeggen dat Nucko mij had gebeld om 23h09! Typisch dus, voor een keer dat ik voor middernacht wou gaan slapen..