Thaïs en Bolivia

zaterdag, september 23, 2006

Mijn eerste weendag!

14 september: Toen ik wakker werd leek het nog een leuke dag te worden! Douche genomen, ontbeten en wat op internet gezeten (ik heb school van 14h tot 18h20). Op internet wat met Seb gebabbeld en dan hebben we gebeld. Toen hebben we dus een eind gemaakt aan onze relatie! Wat eigenlijk het beste is aangezien we aan de ander kant van de wereldbol zitten enzo.. En dan denk ik dat ik gewoon eens nood had aan wenen. Ver van thuis, al die mensen die je mist ,.. dan doet dat echt eens deugd van te wenen! Ik heb me dan maar eens laten gaan zeker! Op school liepen die tranen gewoon over mijn wangen, ik kon het gewoon niet tegenhouden! En iedereen zo bezorgt! Dat is hier echt iets fantastisch! Die briefjes kwamen van alle kanten toegestromd! Daar wordt je dan toch warm van. En mijn leerkracht godsdienst is hier echt zalig! Leukste vrouwelijke leerkracht (niet moeilijk want er zijn er maar twee en die van literatuur is echt een tang!) Ik heb van haar een chocolaatje gekregen en de twee laatste lesuren hadden we een film gezien en daarna nam ze mij apart en zei ze dat alles wel in orde zou komen, dat ik gewoon even moet doorbijten en dat ik altijd naar haar mag komen.. Schattig toch eh! Dan natuurlijk heb ik recht gehad op de ‘kus-knuffel-kus’! Het is hier oppernormaal van je leerkracht een kus te geven, en je noemt ze ook allemaal bij hun voornaam (of zelfs een verkorte versie daarvan). Dan hebben we met de klas een foto genomen in SH-vorm van Sociales Humanes! Ik dus met een krijtje op de grond een S getekend omdat iedereen zomaar ergens ging staan en het vormde absoluut geen SH.. En die nacht heb ik niet veel geslapen eigenlijk! Hihi.. Van 2h30 tot 8h ongeveer! Tweede keer dat ik zo laat ben opgebleven! De eerste keer was voor een vakantietaak Frans als ik me goed herinner.. Maar uiteindelijk heeft die weendag mij echt deugd gedaan, daarna voelde ik me echt beter! Alles er eventjes uitgeweend.