Thaïs en Bolivia

woensdag, oktober 25, 2006

Euhm.. Updateje he!

Wel, wel, eigenlijk nog niet zo lang geleden he! Wel ondertussen, ik ben dus naar dat théater in het Frans geweest met Chacha. En ja het was natuurlijk stemloos.. Typisch! Dan ben ik ook nog naar een soort toneel-zang-iets geweest met mijn mama en broer! Was echt super, ik heb er niet alles van begrepen maar toch! Voor de rest gewoon les en ’s ochtends uitslapen, huiswerk maken en wat op internet zitten of wat gaan rondwandelen! Vorig WE dan (21 en 22 oktober) zijn we met AFS naar Sorata geweest. Dorpje ‘niet ver’ van La Paz, dus 3h30-4h reizen in een niet al te comfortabele bus via de hobbeligste wegen van het land, met een ‘tropisch’ klimaat. Toen we aankwamen in Sorata was het eigenlijk aan het regenen en was er superveel mist, we zijn dan toch naar de rivier gewandeld! Was een hele wandeling en het heeft natuurlijk ook geregend! Mijn broekspijpen zagen er niet uit! In het ‘hotel’ (onder hotel verstaan ze hier iets helemaal anders als in Europa natuurlijk! WC-papier moet je gaan vragen, geen handdoeken, onze kamer (3 bedden) had niet eens een kast, je matras kan varieren van een echt matras of zakken gevuld met stro, een douche waarvan het douchegordijn zijn tijd heeft gehad en na een korte douche was onze badkamer een zwembad, ah ja en als je een grote eter bent sterf je van de honger!) In het ‘hotel’ dus hebben we nog wat rondgehangen voor het avondmaal en dan zijn we na een ‘vergadering’ naar DE discotheek van Sorata geweest, wat natuurlijk grappig was! Terug in het ‘hotel’ moesten we onze probleempjes gaan vertellen, ik ben er niet geraakt aangezien ik in Alexanders bed in slaap was aan het vallen. Maar bon ik had dan ook geen problemen. Zondag zijn we naar de grotten van San Pedro geweest en ja het was warm, mijn schouders zijn verbrand! Was mooi met dat ‘meertje’ maar weeral zo vochtig! En de terugrit was mijn grappigste busrit ooit! Te danken aan Stefan en zijn fantastische lach, de hilarische gespreksonderwerpen e.d. Terug in La Paz was het natuurlijk aan het stortregenen! Thuis heb ik dan snel nog mijn twee stukken pizza moeten eten en om 10h sliep ik! Première, première! Deze week niets speciaals gebeurd, terug naar de tango gegaan sinds mijn eerste les, wat ongeveer een kleine maand geleden was. Morgen en overmorgen geen les omdat we over vanalles en nog wat gaan praten zoals onze verdere studies. Weeral geen les! En dan volgende week beginnen de examens.. Hopelijk gaat het doenbaar zijn.. Eigenlijk maakt het voor mij niet uit maar toch, we gaan wat sociaal doen! Nu is het dringend tijd dat ik eens ga slapen, het is 3h50! Mag morgen ochtend uitslapen maar toch..

1 Comments:

  • At 1/12/06 4:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    We want an update!

    lang geleje dat we nog iets van je gehoord hebben!
    oe ist nu??

    anyway, have fun and take care!
    Kuz , Steph

     

Een reactie posten

<< Home