Thaïs en Bolivia

dinsdag, december 26, 2006

25 december: Gelukkige verjaardag Marjan!

Hehe, was maar een korte dag door de lange nacht ;) Ik ben echt laat opgestaan en heb dan als klein ontbijtje wat cake gegeten. Heb dan een douchke genomen om wakker te worden en heb mijn haar nog maar eens met zout water gewassen (voor de dreads). Na een beetje in mijn kamer te hebben gerommeld was het dan etenstijd! =) Kip met Indische curry. Typisch Boliviaans ;) De tante was dan ook met het nichtje gekomen en we hebben ook een glaasje wijn gedronken die de papa met kerstmis van de oma had gekregen. Daarna heb ik mij naar de computerkamer begeven en heb het internet nog eens geprobeerd. Gaf niets dus ben ik de afwas maar gaan doen, ah ja, nieuwe regel. Tijdens de vakantie moeten Chelo en ik ook afwassen en gaan winkelen enzo, maar dat winkelen heb ik nog niet echt moeten doen.. En ik weet trouwens ook niet wat ik waar moet gaan kopen en wat dat waard is.. Toch zou ik dat graag eens doen! Maar dus, na de afwas stond mijn msn plots aan.. =) Dan heb ik ineens mijn mails na heel wat mislukte pogingen kunnen checken en nog wat foto’s op het internet kunnen zetten (maar nog niets nieuws voor jullie, sorry, het is onderweg) en dan heb ik ook nog eens met de mama gebeld. =) Rond 17h heb ik dan nog mijn ijsje gekregen maar heb de rest van de tijd doorgebracht op het internet, tot Rosa kwam melden dat ze het internet nodig zou hebben.. Dan heb ik maar besloten om in mijn bedje nog wat verder te schrijven en te gaan slapen.. En hier ben ik dan. Het is 22h en ik zou nog wat slaap moeten inhalen dus ik ga jullie laten schatties!
Ah ja, voor de foto’s, diegenen die geen mails krijgen van Extrafilm omdat het niet werkt of omdat ze niet in de maillijst staan moeten mij eens een mailtje sturen (moi_boucledor@hotmail.com) als ze geïnteresseerd zijn natuurlijk! Mathias ik heb uw mailadres niet dus ik kan u momenteel nog niet in die maillist toevoegen, maar laat maar iets weten!

1 Comments:

  • At 1/2/07 10:39 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Hihi, ik veronderstel dat dat voor mij bedoeld is...
    Bedankt he!
    Binnenkort meer nieuws van mij.
    Amuseer je!
    xxx

     

Een reactie posten

<< Home