Thaïs en Bolivia

donderdag, maart 01, 2007

Breaking news!

Hoi hoi, eventjes om te melden dat ik binnen een kleine maand ga verhuizen! Spannend, spannend. Het is niet ver van waar ik nu woon, terug een appartement maar véél leuker. De laatste verdieping van het gebouw, wat eigenlijk een appartement is van twee verdiepingen. Grotere kamers, meer kamers ook eigenlijk. En het leukste van al is dat als Marcelo echt de kamer boven neemt dat ik dan de kamer beneden heb met het grootste terras! =) Jaja, ik ga op mijn terrasje kunnen zonnen (als het niet regent natuurlijk)! En we hebben (zullen) een supermooi zicht over de stad, ’s avonds nog mooier zei Chelo! Ik ben dus superenthousiast! Ben hier al heel mijn kamer aan het inpakken! Mijn fotomuur is al weg.. En ga ook een van deze daagjes een heel deel van mijn inkopen al terug naar België sturen. Die hangmat ga ik hier toch nog niet kunnen gebruiken dus.. =)
Maar dus, ik ga verhuizen!

Besitos changos!

Thaïs