Thaïs en Bolivia

woensdag, februari 14, 2007

Fototoestelloos!

Ja ja, zoals al vermeld Word mijn fototoestel gestolen in de Alasas aan de canchitas (de ‘shotterkes’). Ik helemaal over mijn toeren natuurlijk! Wat ben ik nu zonder fototoestel? Zoals een bar zonder bier.. =) En op aanraden van mijn mamaatje (de Belgische eh) heb ik er met mijn broertje (Chelo, broer eigenlijk) over gepraat en ja.. Politie hier heeft geen zin want als ze het vinden, houden ze het bij dus.. Ja, ik kon wel eens gaan vragen of ze niets gezien hebben, of het niet op de grond is gevallen. Maar ja, waarschijnlijk toch hopeloos. En dan plots.. Chelo komt terug de computerzaal binnen en zegt: ‘Zeg ik heb plots een ingeving!’ Je moet eens gaan zien in de ‘barrio chino’ want daar verkopen ze alle gestolen dingen! Hij zei dus te wachten op de papa en vragen van er vanavond nog naartoe te gaan.. Ik hoop dus echt dat ik mijn fototoestel daar ga terugvinden! Maar bon, ondertussen is de mama thuisgekomen en die stelde voor van morgen te gaan dus.. Ik hoop dat het daar dan nog gaat zijn. Maar ja, verder nieuws volgt nog =) Allee ondertussen is het plan al veranderd. Zij gaan morgen gaan zien, omdat ze denken dat als de dief mij gaat zien dat hij gaat vluchten dus.. Let’s see tomorrow! (Today ondertussen aangezien ze internet hebben afgesloten gisteren avond, alles kwam dus schoon samen zeg ;) )
Ah ja, ondertussen is de papa terug thuis en er was niets! Maar hij zegt dat je verschillende dagen moet gaan, dus hij gaat morgen nog eens teruggaan! =)