Thaïs en Bolivia

woensdag, februari 14, 2007

Happy Valentine to everybody!

Heyyyyyyy! Amaai nog nooit zo goed Valentijn begonnen denk ik =) Wakker geworden en ik had een sms’je (niet dat mijn slaapkop al door had dat het Valentijn was). En ja het was een Valentijn sms’je van iemand van wie ik eigenlijk geen sms’je had verwacht! =) Mijn dag was goed begonnen dus, want daarna heb ik onmiddellijk mijn valentijnsgeschenkje geopend (dat trouwens al 6 maanden in mijn kamer ligt), zo’n hartverwarmend geschenkje! Zo’n hart dat je kunt verwarmen en waarmee je dan bv. je handen kan verwarmen.. mmmmm.. Thx Annelies! Voor de rest is er eigenlijk niets speciaals gebeurd. Heel de dag op internet zitten wachten en momenteel heb ik nog altijd geen internet! Heel mijn was gedaan en keiveel gestreken zodat alles klaar is voor de reis ‘Oruru – Cochabamba – Chapare’! Ik hoop dat ik vandaag nog internet zal hebben om alles op internet te kunnen zetten!
Bon, ik ga jullie laten!!!

Besitos por todo lado ;)

Thaïsiña