Thaïs en Bolivia

maandag, mei 21, 2007

Laaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden!

Hoi daar,

Ik leef hier nog altijd jaja.. Gewoon zo druk bezig en zoveel plezier, dat ik niet veel tijd heb (gehad) om nog wat te schrijven.
Maar dit is echt te lang geleden denk ik.. Eventjes kijken hoe lang al.
Ik ben dus verhuisd, superleuk! Penthouse! ;) In het begin leek het appartementje echt super maar na een paar weken hebben we ontdekt dat het toch niet alles was. Veel lage kwaliteit materiaal gebruikt en dus mijn douche is niet meer wat het zou moeten zijn, geen dubbelglas ondanks dat het een redelijk nieuw gebouw is, en door dat de vorige huurder zo hygiënisch en respectvol waren met alles, ziet alles er 15 jaar oud uit in plaats van 6! Dus mijn familie gaat nog verhuizen..
Voor de rest is mijn papa al 2 weken geleden naar de VS vertrokken en gaat niet terugkomen voordat ik terug naar huis ga gaan :( Mijn broer denkt nu aan agronomie in Rusland te gaan studeren en mijn zus is superblij ze binnen een maand al naar huis mag komen! En ik wil nog niet naar huis komen .. Maar ja!
Wat mijn reisjes betreft ben ik nog naar Sucre en Cochabamba geweest! Met Chacha gedurende een kleine week naar Sucre, met haar ouders van België. Was echt weeral superleuk. Iets gaan drinken met Lore en Joost die in Sucre wonen, wat musea (opnieuw) bezoeken, naar andere dorpjes gaan, … En dan een weekendje met Stefan en Sergio naar Cochabamba geweest. Het WE blijven slapen bij Daniel en ik ben dan nog tot woensdag gebleven maar dan bij Daniela. In die enkele dagen heb ik echt redelijk veel volk leren kennen! Ik wil dus al terug naar Cocha ;) Dus als ik mag ga ik misschien dit WE naar Cocha.
Nu het droevige nieuws. Stefan is zaterdag vertrokken! En ik heb het er toch niet zo gemakkelijk mee.. Er over praten is moeilijk, behalve met Sergio, maar dat zal wel beteren zeker?!
Voor de rest.. mmm.. Wel, er is natuurlijk nog veel gebeurd maar als ik alles in het lang en in het breed moet vertellen ben ik eventjes bezig!

Wel, ik ga jullie laten en laat nog wel iets weten na mijn reisje naar Rio de Janeiro! ;)

Besitos,

Thaïsita