Thaïs en Bolivia

zaterdag, maart 17, 2007

Kleine verhuisverandering.

Ben ik dus vergeten te vermelden, maar plots belde die man van het appartement naar waar we gaan verhuizen om te zeggen dat ze bezig zouden zijn tot 18h! Dus vandaag verhuizen werd plots wat moeilijk en onmogelijk eigenlijk. Dus.. Een weekendje langer thuis. Ik zal nu twee nachtjes in het bureau slapen omdat ze mijn kamer zijn aan het schilderen.. We hebben hier echt alleen nog maar wat nodig is om te overleven ;) Tv, radio, internet ;), bordjes, bestek, tassen (geen glazen meer), een matras, lakens en douchegerief. Een beetje huis-kamperen.
Maar dus we verhuizen maandagochtend, VROEG! En zondag gaan we het nieuwe appartement al kuisen enz. Word dus een druk weekend want ik moet ook nog keiveel lezen voor t’unief want ik heb vrijdag ‘Primera parcial’. EXAAAAM..
Maar ik overleef dat wel ;)

Dikke kus allemaal!

Thaïs